PepsiCo lanseaza programul european pentru descoperirea si sustinerea brandurilor in curs de dezvoltare.
Noul program se concentreaza pe produsele destinate consumatorilor europeni si isi propune sa identifice opt branduri inovatoare din sfera nutritionala.
De asemenea, ideile noi pot fi premiate cu suma de 25.000 euro sau 100.000 euro si posibilitatea de expansiune, alaturi de indrumari in managementul companiei si dezvoltarea produsului.
Cererea consumatorului pentru alimentele si bauturile mai nutritive continua sa creasca si acesta este un semn bun pentru industria noastra. Avem o oportunitate extraordinara de a folosi resursele noastre globale pentru a influenta schimbarea intr-un mod pozitiv, iar programul Nutrition Greenhouse isi propune sa contribuie la dezvoltarea celor mai buni antreprenori din sectorul de alimente si bauturi, declara Juan Ignacio Amar, Vice Presedinte al departamentului de Nutritie PepsiCo din Europa de Vest si Africa Subsahariana si initiatorul programului.
Antreprenorii care isi doresc sa impartaseasca viziunea PepsiCo, Performanta cu Scop, sunt invitati sa afle mai multe despre acest program si sa aplice pe www.nutritiongreenhouse.com pana pe 15 mai 2017.